20 september 2008

teine p2ev

Oleme endiselt Sydneys ja peaaegu et v2lja puhanud. K2isime t2na Martiniga Bondi Beachil, mis on ....nagu filmis, helesinine l2bipaistev ja v2ga soolane vesi/ookean, kahemeetrised lained ja surfarid nendel, lumivalge liiv, hullult cool. Hoolimata sellest, et olime endid 30 faktorilise p2ikesekreemiga sisse m8ksinud, muutuisime 10minuti p2rast hirmutavalt roosadeks, l2ksime igaksjuhuks varju alla, kus aga yldsegi mitte jahedam polnud, ikka 31kraadi. Tuletan meelde, et Austraalias on kevad ja soojaks alles hakkab minema. Yks asi juhtus ka seal ookeani 22res: l2ksin lainetesse hullama ja palusin, et Martin must pilti teeks. Samal ajal kui Matu mind l2bi objektiivi yritas lainete seest yles otsida, oli yks kahemeetrine mind endasse t6mmanud. Olin kyll suhteliselt veepiiril, aga siiski j2in maru lollilt laineharja alla veem8llu keskele. Ookeani j6udu ei tohi alahinnata, sest see vesi surus mind otse liiva sisse ja seej2rel uhus kaldale, ma ei saanud midagi teha. Nyyd on juba k6ik ok, sest k6rvad on juba lukust lahti l2inud ja enam ei jookse ninast konstantselt soolast vett. Tulime tagasi oma ajutisse kodusse natuke taastuma kuumusest ja pisut s88ma.

aa, mul tuli meelde, et ma pole kirjutanud siinsetest erinevustest Eestiga: liiklus on tagurpidi, roolid on k6rvalistuja pool ja nad kuramused s6idavad ju kiiresti ka. Valgusfoorid vajavad ka 2ram2rkimist, esiteks see ei loe, mis v2rv fooris p6leb, kui on v2hegi v6imalus, siis soorita oma man88ver kohe. Jalak2ijate fooris ei hakka mitte vilkuma roheline tuli vaid punane. Liilkusm2rgid puuduvad, selle asemel on seletavad kirjad. Aga mida teha siis kui ma ei j6udnud lugeda? Tagurpidi ja imelikud on siin ikka paljud asjad, aga nende loetlemine kuidagi ei tule v2lja. N2iteks pargis on yhed linnud, mis on nagu kajakas/part/pelikan ja neid kutsutakse hoopis Ibis, meil on ju hoopis mingi brandilaadne jook sellise nimega. Kui Eestis kasvateks puudeks on p2rnad, vahtrad, tammed, kased jne, siis siin on nende asemel kummipuud, oliivipuud, eukalyptid ja lillepeenardes esinevad aaloed, draakonipuud ja muud imelikud taimed, mida ma nimetada ei oska. Aga yks taim on kyll sama, sis Eestis: ristikhein. Ja yks eriti veider erinevus kodukandiga on, et kui Eestis olen mina selline kiirem ja Martin pigem aeglasem, siis minust on saanud flegma ja ma ei saa midagi aru, mitte et Martin kodus millestki aru poleks saanud, siin mina lihtsalt ei saa eluleolule yldse pihta.
K2trin

7 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Tere jälle! Tore oleks, kui te ka mõned pildid lisaksite(võimalusel).
Meil siin paistab natuke päikest, kuid sooja on hetkel vaid 10,7 kraadi. Rohket avastamisrõõmu!

Anonüümne ütles ...

Jutt on huvitav ja üksikasjaline, aga siiski mitte nii detailne, et määrata linnu liiki. Iibisest oleks vaja pilti näha. Võibolla on sirp-läikiibis. Ega ometi valgeluitsik?

joel ütles ...

tervitused teile, rõõm lugeda, et olete peale karmivõitu algust õnnelikult kohale jõudnud ja naudite Austraalia võlusid....
päikest

Anonüümne ütles ...

Tervitusi Saksamaalt! Rõõmustav on kuulda, et olete kenasti kohale jõudnud ja juba vaikselt väljapuhanud, sest kujutan ette kui väsitav see reis olla võis...Tublid olete! Pilte kibeleks juba küll vaatama :) nii-et ootame pilte! Kalli kalli ja nautige soojust ka meie eest, sest meil on külm, Klausil oli vahepeal palavik ja minul on juba nohu:(

Anonüümne ütles ...

Eile kakasin Teie toa kollase vaiba peale.Ema U oli vaga kuri.Nuhkis teine fairiga ja pihustas ounaaadikat peale.Tana on Ulle kodus ja mul on vaba voli mooda elamist ringi jalutada.Olen hullult korralik.Hommikul sain ju varsket hakkliha.Igatsen Teid vaga.Mau......

piiiia ütles ...

kuule kät, ma saatsin sulle meili. aga nüüd hakkan mõtlema, et võibolla valele aadressile. kasutad sa ikka seda hot.ee oma? või hoopis hotmaili oma?

Anonüümne ütles ...

olete siis lõpuks kohale jõudnud... teie blogi lugedes tuleb õhin sise ja ei jõua enam ära oodata kuna ise ka sinna jõuan :)