06 juuli 2009

Nagu reisudel kombeks, pole üldsegi mitte niipalju aega oma reisipäevikut kirjutada. Ja see Melbourne on meil Austraalia aja jooksul kolmas reis :D (esimene oli Sunshine Coast ja teine oli Uus-Meremaa).
Nii me siis olemegi proovinud igast päevast natukenegi tegemisi kirja saada. Oluline on siinkohal meeles pidada, et kirjas on ainult tegemised. Eriti selle reisi puhul on emotsioone olnud siiani võimatult palju ja pagana keeruline kirja panna.

29.juuni esmaspäev

Kell 8 jõudsime lõpuks pärast 29tunnist rongisõitu Melbourne. Tegelikult olime juba enne 7 Melbourne`s, kuid mingi rongide jama takistas meil maabumast perroonile ja nii me siis ootasimegi raudteel seisvas rongis veel tunnikese. Kui lõpuks ülimoodsasse raudteejaama Southern Crossi jõudsime olid eestlastest võõrustajad Anett ja Jarmo meil juba kenasti vastas. Edasi viis meie tee nende üürimajja, mis asus Prestoni linnaosas ja kuhu omakorda oli veel 20minutit linnaliini rongisõitu. Õhtu loomulikuks kulminatsiooniks klaasike veini.

*Anett ja Jarmo*

30.juuni teisipäev

Oma esimese päeva Melpsis veetsime kesklinna lähedal hipirajoonis, enne seda põikasime siise ka ühte kirikusse. Mängisime sügiseste lehehunnikutega, käisime mõnusas kohvikus, natuke imelikes poekestes, kust ühest hankisime mulle ka mütsi. Melbournes on hoopis teistsugune kliima kui Queenslandis.

1.juuli kolmapäev

Hommikul varakult põrutasime bussiga pooletunni kaugusele shoppingu keskusesse. See oli koht, kus müüdi brändide tehasetooteid imeodava hinnaga. Veetsime seal terve päeva. Martin ei jaksanud minuga nii kaua poodelda ja puhkas viimased tunnikesed kohvikus ajalehte lugedes.

2.juuli neljapäev

Maksud. Ehk siis lõviosa oma päevast veetsime oma töötatud aja eest makse tagasi nõudes. Tagasi tulles istusime meelega vale trammi peale, et leida veel mõnusaid kohti. Leidsimegi. Õhtul käisime veel mingit ilusat kirikut vaatamas, keskväljakul valgusinstallatsioonide näitust kaemas, Birrarung Marr pargis, kus nägime oma esimest Melbourne possumit, siis veel bubis hõõgveini joomas ja oligi kõik.

3.juuli reede

Prestoni market – süüreaalne koht, seal müüdi igajuhul kõike, alustades mustast leivast ja Kreeka juustudest, lõpetades Cucci-Mucci kottide ja teab millega veel. Puuvilja varu saime kätte ja sealt edasi võttis meie päevaprogramm suuna kesklinna. Kolisime ühe armsa kunstiajaloolasest naisterahva poole. Tema kodu on nagu...... väga hubane, hipilik, koht, kus meil on mõnus olla ja üüri võtab ta ka vähe. Siin on inspiratsiooni pesa. Imelik. See kodu on igatepidi piiripeal: peaaegu kesklinnas, kodu omanik on peaaegu täishipi, kui see koht oleks natuke veel kunstniku meelevallas, võiks sellest jääda väga räpane mulje. Aga ei jää. Igati meeldiv, kunsti on siin lademetes ja raamatuid ka.

*Vaade meie uue kodu rõdult*

Pärast kolimist jalutasime ümbruskonnas, st Martini tänaval, kus Martin end millegipärast puudutatuna tundis, siis sattusime veel ühe balleti algust vaatama, kust meil siiski pileti puudumise tõttu lahkuda paluti ja õhtu lõppes väikese grilliga Anetti ja Jarmo juures.

4.juuli laupäev

Päev, kus tegelesime ainult jalutamisega: Royal Botanic Gardens, meie kodu ümbruskonna vaatering, ja pimeduse saabudes ostsime maailma kõige kallima õuna (12krooni) ja läksime parki possusid jahtima. Loomulikult pidime lõpuks selle kullahinnaga vissi ise ära sööma, sest arglikud possud tahtsid õuna ja meid ainult puu otsast piiluda.

*possu*

*Kätrin sõnajalgadega*

5.juuli pühapäev

Jube külm oli, terve päeva tegelesin mina lõdisemisega. Plaanis oli jällegi jalutuskäik. Käisime rannaribal, mis meenutas ainsa Austraalia rannana, mida näinud oleme Eesti halli Läänemerd. Siis promeneerisime luksuslikul jõeäärsel jalutusribal (South Bank). Õhtul saime jälle kokku Jarmo, Anetti, Ivari ja Birgitiga kohas, kus me Martiniga juba varem hõõgveini maitsmas oleme käinud. Ahjaa, käisime veel Melbourne F1 rajal ka. Alloleval pildil Martin rõõmustamas vormeli boxide juures.

6.juuli

Täna magasime lõunani.

Anonüümne ütles ...

Aaaaaggggrhhhhh

Nüüd ei saa ma oma Hungaroringiga üldse enam eputada:)

Hardi

Nils ütles ...

Tere!
Teie kojuootus on nii suur,etkipun Üllele haiget tegema,nimelt ründasin teda nii.et tal käed jalad lõhki.
Karistuseks istusin Käti toas pool päeva luku taga.Õhtul jälle armastus suur.
No millal siis tulete?Mäu

piiiia ütles ...

tulge homme!

Unknown ütles ...

Loodan, et te enne äraminekut ikke korralikult kuskil kõrtsus kah napsu võtate!