30 juuni 2009

Lõpp Laidleyga. Algus Melbournega. Äratulek oli oodatust emotsionaalsem, sest sääl olles kogu aeg mäletan, et rääkisime, et tahaks juba ära jne. Ja siis äkitsi oli nii kahju.... oli see pakkimine, palju oli vaja maha jätta.... oli see lahkumispidu... ja siis oli see Verontsi ja Kuke üliarmas saatmistseremoonia...ja siis tuli ülipikk rongisõit tuttavast queenslandist. Selle vältel oli muidugi aega harjuda mõttega, et kohe varsti jõuame kauaoodatud Melbourne. Ja nüüd oleme siin kohal. Ennist olin pisut ärevil, et äkki üleskiidetud linn mulle tegelikult ei meeldigi ja siis olen õnnetu, aga õnneks lähen nii mina kui ka Martin ikkagi sinna kiitjate kategooriasse. No on ilus. Täna näiteks jalutasime terve päeva ühes hipirajoonis. Leidsime nii kipasid poekesi ja kohvikuid. Sealjuures olime ikka nagu tõelised maakad.. pead kuklas, suud lahti, vanad kulunud-väljaveninud riided seljas ja pead laiali otsas ... suurlinnas. No ei saa mainimata jätta, et Laidleyst tulles on kontrast suur.


pilt Verontsile lillepoest.

7 kommentaari:

piiiia ütles ...

päris seff müts sul!

Anonüümne ütles ...

Mis Nadeždast sai?

piiiia ütles ...

mul tuli igatsus teie järgi, ahvid. kotid kokku ja koju nüüd!

Anonüümne ütles ...

hehee... kasukad seljas ja mytsid peas... meil siin jalle maika hooaeg ja kampsunid veel kotist valja votmata ... (Y).
Ints

Käta ja Hansa ütles ...

Nadjezda muusime ausale austraalia vanamehele 500dollari eest maha.

muts on mul muidugi lahe, ise ka ju.

kusjuures me naudime seda kohalikku talve taielrinnal, monus sugisesene lehelohn ja karged hommikud, paris kipa on.

ja kuule piiksu, me ju tulemegi kohe varsti koju.

kats

Hansa ja kata kass Nils ütles ...

Ülle räägib,et juulikuus ma liha ei saa,lihamees pidavat puhkusel olema.Ise kahtlustan,et olen dieedile pandud.
Teie kojutulek on minule õudusunenäoks saamas:karbonaadi ei saa.kogu aeg mind kraasitakse,lõigatakse pusasid,juuli lõpus pean vanniskäimise üleelama.Tahab mind veel arsti juurde viia.Mida veel minuga sel kuul ette võetakse?
Äkki saate varajasema rongiga tulla?Mäu

Anonüümne ütles ...

Merikese kauged Austraalia sugulased Melbourne´i lähedalt tulevad esmaspäeval Tartusse ja vaatavad koos meiega Lõuna-Eestit nädala lõpuni. Eile olid nad laulupeol Tallinnas ja said paduvihma kaela. Tige sadu sundis suurema osa vaatajaid eeskava lõpuks koju minema. Täna on teine kontsert.
Hea, et teil on kõik kombes.
Marion ja Jengel on oma autoga teel Athertonist Melbourne´i. Jengelile on pakutud ühes projekteerimisbüroos tema erialalist tööotsa. Igaks juhuks Marioni tel +61 450833450.
Isalikult Tartust