21 märts 2009

Senisest reisust.

Koigepelt siis sellest, et eelmise sissekande tegin ilmselge kiiruga, sest tahtsin kangesti jagada meie kogetud vaateid ja siis lipsaski sisse ka kahemotteline pilt :D igaljuhul on meie reis olnud rohkem kui super. nyyd siis natuke ylevaadet ka.

10.marts
Maandusime Aucklandis. Oobisimie lennnujaama lahedal hipihostelis. Lend oli kohutav. Vaike, Estonian Airi laadne lennuk, ja raputamist saime rohkem kui rubla eest. Alguses ei saanud nagu arugi, et miks pohipiloot meile koguaeg labi mikrofoni imelikke nalju tegi, aga parast maandumist, kui meile oeldi, et piloot tegi oma paris esimest lendu. No siis saime aru kyll, et naljad olid vajalikud inimeste rahustamiseks.11.marts
Esimene minimatk :D hostel-lennujaam. 7km. Saime kokku Karriga. See on muidugi yks veidramaid asju siin reisul, saada kokku Eesti sobrannaga Uus-Meremaal. Kohustuslik kohvikutetuur tehtud, maabusime hotellis. Jah hotellis, kogemata saime endile hotelli, mis samas hinnaklassis hostelitega ja veel erilise vedamise tottu pandi meid suhteliselt luks sviiti. Nii me siis nautisimegi oma Aucklandi luksuslikult.
12.marts
Rentisime auto. Esimene sihtpunkt Rotorua, geisrite ja kuumavee allikate linnak. Oobisime Ameerikafilmist tuttavas motellis, kus oli ka muide saun. Kuigi kylm, 60kraadi.

13.marts
Sel paeval tundsime, et nyyd on adrenaliini vaja. kuna mina keeldusin kategooriliselt Bungy jumpi tegemast, siis laksime Karri eestvedamisel hoopis Swoopima. Ronisime siis kolmekesi Suurtesse kottidesse, kust pea ainult valjas, siis pandi kottidele kois kylge ja tommati meid 40meetri korgusele. ..... ja siis me lendasime. Mul oli ikka vaga hirmus, aga age oli ka kiikuda nii korgelt. Jalgade varisedes maandudes teatas Karri, et talle sellest ei piisanud, nii ta lakski veel puhuri peale holjuma. Sel paeval kaisime veel Te Puia maoori kulas, kus olid geisrid, keev muda ja muidu aurav maapind.
14.marts
Tongariro Crossing. 9 tunnine matk magedes. See oli lihtsalt liiga ilus. Olime varem nainud sellest matkast pilte, aga pariselt oli see vaga palju ilusam. Ja mis siin salata, minu jaoks ka hirmasam. Arvasin, et see matk saab olema kohaks, kus saan oma korgusehirmust yle, aga ma ei saanud. Kui koik teised laskusid maest jalgade peal, siis mina tegin seda tagumikul. Ja kui koik ronisid makke normaalselt samuti kahe jala peal, siis tundus mulle turvalisem kapuli ronida. Igaljuhul ma tegin selle ara ja uhke olen kyll. Ohtul oli mul naiteks magedevallutaja tunne, koik tundus voimalik. Ongi ju.

15.marts
Surnud lihased ja liigesed. Hakkasime soitmas Wellingtoni poole. Oobisime Karri mehe oe juures.

16.marts
Wellington. Senini kulastatud linnadest meie absoluutne lemmik. Todesime, et kultuur ikkagi pole ara surnud (Austraalias hakkas selline tunne vagisi peale tulema, aga onneks nyyd sattusime Wellingtoni). Kaisime kunstinaitustel ja puhkasime puhkamisest.

17.marts
Soitsime Lounasaarele. Praamisoit oli jarjekordselt liiiga ilus. Mis oleks veel parem kui meeldiva paiksepaiste kaes magede vahel praamiga soita ja head vahuveini juua. Meiega jagasid praamisoitu ka Uus-Meremaa suurim kogukond - LAMBAD (neid on siin umbes 40 miljonit).

18.marts
Teine paev Lounasaarel, kus saime pariselt teada, mida tahendab magitee. Emad, siin yleskutse, arge palun muretsege, Martin on vaga hea juht ja isegi kui vahel peaks tal tekkima tunne, et teeks kiirendust, tal on korval endiselt korgust kartev Katrin.
Niisiis soitsime Nelson Lakes National Parki, et seal matkama minna. Ilm seda ei soosinud, hirmsasti sadas ja kylm oli ka. Ootasime ilma paranemist hostelis, seal aga saime tuttavaks eriti kipade inglastega Robin ja Shirley, kellega meil maailmapildid niipalju kattusid, et nyydseks on ysna kindel, et jargmiseks reisisihtpunktiks on nende kodu Inglismaal. See vanem paarike jattis vaga sygava mulje, sest nad yldse ei hoolinud oma vanusest, mis oli 75 ja 76, nad reisivad sellele vaatamata. Shirleyl on natuke jalad haiged, aga ikka kaivad nad matkamas. P.S Nende jargmiseks reisikohaks saab olema Aafrika.

19.marts
Hommikul soitsime Westporti, hylgekolooniat vaatama. Nagime ka, monusalt peesitavad ikka. Edasi laks Martin Uus-Meremaa pikimale rippsillale (SwingBridge), ma otsustasin eemalt vaadata :D Ohtul tegime veel vaikese vihmametsa matka (Porarori Track)
20.marts
Oleme sattunud turistide sihtpunktide ryppe. Naiteks kaisime vaatamas ka pannkoogi kivisid, nii neid kutsuti. Edasi laksime Greymouthi sellesse hosteli, mida soovitasid meile Ria ja Tarmo. Siinkohal oleks ehk ka paslik teid tanada, sest tanu teile ei ole me mooda lainud Global Villagest ja Tongariro Crossingust, mis on olnud vaatet parimad hetked reisust. AITAHH.

Kati

mees jõuab palju

see on üks teine mees.
h.

Anonüümne ütles ...

Meil siin krutitakse kella. Siinkohal ametlik pressiteade, mis on tulnud täna.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi pressiteade
27.03.2009
Eesti läheb pühapäeval, 29. märtsi öösel kell 03.00 (01.00 GMT) üle suveajale ning kellaosutid tuleb nihutada ühe tunni võrra edasi.
Suveajale lähevad üle kõik Euroopa Liidu liikmesriigid, kuna siseturu ühtse toimimise huvides kehtib kogu Euroopa Liidus ühine kuupäev ja kellaaeg suveaja alguse kohta.
Suveaeg lõpeb oktoobrikuu viimasel pühapäeval kell 04.00 öösel (01.00 GMT) ning siis tuleb kellaosutid nihutada ühe tunni võrra tagasi.
Isalikult Tartust

Anonüümne ütles ...

me läheme ka reisima nädalavahetusel! otepää spa ootab :)

tervitused,
h., e. ja o. (aka OEH ja OHE)

Käta ja Hansa ütles ...

oi, spa on monus. oleme kuulnud, et Oliver juba ikka taitsa mees. millisesse mudavanni ta siis on otsustanud minna? koige kaugemalt tervitusi.

Anonüümne ütles ...

Muide, Oliver ei ole teid unustanud. Vaatasime möödunud nädalal teie reisipilte ja ta teadis täpselt, kellega tegu ( onu Martin ja tädi Kätrin). Väga asjalik kutt.
Ja lumikellukesed naabrinaise akna all juba õitsevad. Meie omadel (heki all) on aga umbes meetripaksune lumekuhi otsas - ehk augustiks sulavad välja!
Jätkuva puhkuse jätkuvalt toredaid reisielamusi!
ema

Kätrinile äsja saabunud 30. märtsi puhul:
Palju õnne ja hästi palju kordaminekuid!
Isalikult Tartust koos Merikesega

hansa ja kata kass Nils ütles ...

Teil on täiega tore puhkus olnud !Igatsen Teid väga!
Ega minu elulgi viga pole,siinkohal tervitaks Keskerakonda,nimelt meil võeti ööseks tänavavalgustus ära .Nüüd saan vabalt rõdul kolistada,ahvatlused välismaailmaga ju puuduvad.Kõigepealt lähen naabriproua rõdule,oi-oi kui palju seal toidukraami on!Kahtlustan,et proua on külmkapi väljalülitanud ja söögid rõdule toonud. Üks kahtluseuss närib mind veel:meie rõdul on palju lund,naabrirodu täiesti lumevaba?Raudselt sulatab vetsuveeks!
Meie külas selline komme,et sinust teatakse selliseid asju mida sa isegi ei tea.

Kallis Käti!Palju-palju õnne sünnipäevaks!Mäu

Kallis Kätrin!
Telefon ütleb-"Pole lubatud!"
Palju, palju õnne sünnipäevaks!
Ilust sünnipäeva!
"ämm"

Anonüümne ütles ...

Natuke siis sporti ka....Hanzale siis ilmselt

BBL-i veerandfinaali kolmandas kohtumises alistas TÜ Rock lisaajal Tanoka Beardi viimase sekundi 9 meetri pealt tabatud kaugviskest Kalev/Cramo 71-68......Samas on Eestikad veel ees