26 jaanuar 2009

Ikka on nii, et kui sa midagi väga tahad ja väga püüad, siis sa seda ka saad. Eelmine aasta samal ajal ma väga ei julgenud uskuda, et täna saan palmi all mõnusat kokteili juua. Nüüd ma teen seda. See on hea tunne. Jah, tegelikult oleme endiselt töörindel, aga see pole hetkel oluline. Ikkagi olen suures plaanis varbad helesinises meres ja 100% relaxed. Aeg on edasi unistada. Oi, kuidas see mulle meeldib. Tunnen end vabana. Ma saangi teha oma eluga, mida ma tahan. Kõik saavad, aga ma ja Martin saime õigel hetkel enne nõiaringi astumist minema. Ma päris täpselt ei saa aru millises rööpas praegu oma samme seame, aga hea on küll. Tahaks nii väga oma tunnet kellelegi edasi anda, et tegelikult väga paljusid asju ei PEA tegema, vaid lihtsalt võib ja elu on liiga lühike, et seda raisata ainult kohustuste peale. Olen noor, võibolla liiga, et tajuda päris maailma. Aga praegu ei tahakski suureks ja ratsionaalseks saada. Siin on mul väga palju aega mõelda, vahel tundub, et liiga palju, aga see on mind edasi viinud. Olen jõudnud paljudes asjades selgusele. Viis aastat tagasi käisin palverännakul ja siis oli paljuti sarnane tunne: aega mõelda ja rahu otsida, aga kuna olin liiga pusas oma ea tõttu, siis on nüüd ikka palju ......... ei tea seda sõna. Töötan koos ühe 70aastase mehe Terryga, kes on mind mu mõtete otsimises väga palju aidanud. Tegelikult ta lihtsalt tuleb alati õigel ajal mu juurde ja võibolla ei ütlegi midagi, aga kuna ta ise on enda mõtted õigel ajal õigesse soppi asetanud, siis oma elukogemuse ja Suure inimesena on ta mulle eeskujuks. Tal on kirg – lilled. Ja see on tohutult ilus, näha, kuidas üks inimene armastab ja naudib igat liigutust oma elus. Kui suureks saan, tahan saada selliseks nagu Terry. Leida oma kirg ja teha seda selle kirega. Vot!

Kätrin

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ei ole teil seal grippi ega midagi.
Isalikult
väikses palavikus
Tartust

Anonüümne ütles ...

24.jaanuari Postimehes oli uudis http://www.postimees.ee/?id=73395, milles on juttu ühest huvitavast konkursist Queenslandis:

Austraalias käib «Maailma parima töö» konkurss, kuhu oodatakse kandideerima inimesi kogu maailmast. Huviliste seas on ka eestlasi.

Selleks ihaldatud tööks on Austraalia rannikul asuva saare vahi amet, mida ei anna ilmselt võrrelda Vilsandil elava Jaan Tätte tegemistega. Nimelt peab Queenslandis asuvale Hamiltoni saarele palgatav isik hakkama saart puhkusekohana reklaamima ja selle kohta blogi pidama. Lisaks tuleb olla hea suhtleja, kõva ujuja ja snorgeldaja, armastada seiklemist ja loodust.

Queensland Tourismi PR-projektijuht Nicole McNaughton teatas Postimehele, et praeguseks on saabunud 7000 avaldust. «Eestist oleme seni saanud kümme avaldust, kuid loodame saada neid rohkem,» ütles McNaughton.

Palk on ahvatlev – poole aasta eest pakutakse 150 000 Austraalia dollarit ehk ligi 1,2 miljonit Eesti krooni ning lisaks tasuta majutust.

CV Online’i turundusjuht Raimo Matvere ütles, et Eestis ei ole viimastel aegadel ühtegi nii säravat ega ahhaa-elamust pakkuvat töökuulutust olnud.

Kuid Austraalia konkurssi peab Matvere eelkõige mainekujunduslikuks aktsiooniks. «Kindlasti väga kihvtilt tehtud. Kui paljud inimesed teadsid enne Hamiltoni saart?» küsis Matvere.

Konkurss toob tema sõnul kaasa aktiivse huvi saare ning tööpakkumisega seotud veebilehtede vastu, mis ilmselt oli ka austraallaste eesmärk.

Milline tööpakkumine võiks aga Eestis tõeliselt ideaalne ja ka furoori tekitav olla? «Kui fantaseerida, siis tekitaks võib-olla rohkelt elevust see, et näiteks mõni riigiasutus peaks vajalikuks palgata spaade või restoranide teenuste kvaliteedi kontrollija ehk inimese, kes teenuseid ja restoranide puhul toite ise testib,» pakkus Matvere. (PM)
Isalikult Tartust

Anonüümne ütles ...

Kui sealtkandist tagasi tulema hakkate, siis äkki hoopis bussiga Aasia kaudu? Oleks üks tulemine või nii. Pealegi, tundub, et selline kuude kaupa maailmas ringihulkumine on väga popp. Tervitused, H.(infoks: kursavend Kriku on paar kuud trippimas: http://aasija.blogspot.com/)

P.S. Oliver sai 2-aastaseks ja tervitab teid oma sünnipäeva puhul. Hingamisteede viirused on nõmedad! Otepää MK-l jäid eestlased suhteliselt kesistele kohtadele. Kas jääte ka järgmiseks aastaks või tuleb teie tagasituleku peoks ettevalmistusi tegema hakata?

Anonüümne ütles ...

Meie ilmad on lörtsised,päikest pole tükil ajal paistnud,lund veel jagub.
Nüüd olen kindel,et meie kodus elab loomake Majandussurutis.Külmkapi ees on liha lõhna tunda,aga karbonaadi ei ole,ju Surutis pistab nahka.Läheb jahiks!
Täna oli mul helgem päev,jõudsin lihani enne Surutist.Mäu!