24 mai 2009

20.mai
Eile olin mina pea, et ainuke, kes töötas, täna on tulemus käes. Kui ikka kaheksa tundi vihma näkku sajab ja katusealusest on kujunenud tuulekoridor ja jääkülma veega sibulaid puhastad, siis on ju suhteliselt loogiline, et vappekülmadest võib kujuneda külmetus. Eile õhtul tundsin, et kuidagi nõrk on olla ja kraadides selgus, et väike palaviku vimm on võimust võtnud. Lootus, et hommikuks on kõik üle läinud oli naiivne. Nüüd olen haige.
Istun toas teki sees ja lõdisen. Õues sajab meeletus koguses vihma, meie hoovis olev bassein pumpab kontstantselt vett välja, et üleujutust ei tekiks. Täna on kõigil vaba päev, farmeri elu. Isegi meie auto on otsustanud farmi mõtteviisiga kaasa minna: vihmaga ta ei tööta.24.mai
Terve see eelmine nädal oligi üks suur vaba päev. Ma olin haige ja vihma sadas ikka kogu aeg. Nüüd tundub, et hakkab selgemaks minema, tervis on ka korras ja vististi kogu hostel on valmis jälle tööle naasema.

Eilsest ka..
Päev algas ühe äärmiselt veidra üritusega: nimelt üks mu sibula töökaaslane lahkub töölt ja toimus teepidu. Ilmelikul kombel kutsuti sinna ka mind kui kauaaegset töötajat :D Võtsin kotikese eesti kommi kaasa ja läksingi. Tegelikult oli tegemist täiesti suurejoonelise lahkumispeoga, kuhu oli kutsutud ka kõik sugulased ja sõbrad. Selgus, et proua on ette võtmas ka kolimist teise osariiki. Nii me siis olimegi seal 40 austraallast ja mina. Üritusel oli ka programm: sinna oli kutsutud mingi juveelimüüa, kes presenteeris oma kaasavõetud võltsjuveele ja hiljem said kõik tädikesed neid hullunnud ostumaaniat ka rahuldada. Maksimaalselt sürr oli. Teepidu oli kella viieks läbi.
Ja siis hakkas olümpia lõpetamine. Laidley olümpiamängud kestsid 11.aprill - 23.mai 2009 Lõplik tulemuste seis jäi sel korral selline:I koht Enn
II koht Ints
III koht Kontus
IV koht Kukk
V koht Elton
VI koht MartinTseremoonia oli ametlik: auhinnad olid kokkuleppeliselt joodavad ja lisaks kaunistas Võitja 2009 rinda ka suursugune rosett. Kokkuvõtvalt võib öelda, et ......meri põlvini. Oma eilse päeva lõpetasime hommiku valguses..... ja nüüd olen ootamas mida kaunist on tänane päev toomas :D

Käta

8 kommentaari:

Hansa ja kata kass Nils ütles ...

Martin,sa oled ikka eriti kõva spordimees!Kuues koht,pole paha!Mina olen praegu väga heas vormis,öösiti saan rõdudel kolistada ja mööda treppe joosta.Minu toidumenüüsse on lisandunud kohvikoor.Seasisefilee ja kohvikoor.Mäu

Anonüümne ütles ...

Nagu on selgunud, on Queensland kliima ja loodusõnnetuste poolest palju kehvemas kohas kui Eesti. Tulge juba koju!

Anonüümne ütles ...

Unustasin äsja lisada oma nime.
Isalikult Tartust

Anonüümne ütles ...

Kui on vana auto, siis on viga võibolla juhtmetes, mis lähevad küünalde ja jagaja külge. Niiskuses võivad need kuidagimoodi voolu lekitada. Aitab kuivakspühkimine. Võibolla on niiskus pugenud ka jagaja kaane alla.
Isalikult Tartust

Anonüümne ütles ...

Marion ja Jengel ostsid Cairnsis magamiskohtadega mikrobussi ja hakkavad allapoole sõitma. Kuidas teil seal veeuputuses läheb? Vanaema Endlal on kartulid maha ja puud kuuri pandud, Külitsel hakkame laupäeval tomateid ja kurke kasvuhoonesse istutama.
Isalikult Tartust

HddH ütles ...

et siis.......tulge tagasi


Hardi

Anonüümne ütles ...

Mis te seal teete? Ei kippu ega kõppu...
Murelikult Tartust

Anonüümne ütles ...

Tööd ilmselt. Aga kirjutage ikka, onju!
H.